Här rullar dagarna på i farligt snabb fart,
så jag passade på att dokumentera vår lördag med ca ett foto i timmen.
 
Ni vet konceptet, so here we go:
 
 
 
Vi vaknar upp runt 10-tiden, efter att Matts fått ta sovmorgon. Vaknade gjorde dock inte vår tjuvsovare till minsting.
Han skulle glatt ha kunnat sova vidare ett tag till - så länge nån av oss vuxna ligger tätt intill vill säga.
 
 
Kl. 11 ställde vi till med sedvanlig lördagsbrunch.
Den här lördagen blev det bl.a. bananplättar - min favorit! 
 
 
Här hade klockan hunnit slå 1, och vi gick runt i stan.
Här kollade vi in en fordonsutställning för att sen kolla in vad som serverades på årets Street-Food.
 

Vi bestämde oss för att testa vad Fondis hade att erbjuda:
grillade ribs och kycklingspett blev det den här gången, och riktigt gott var det också!
 
 
Sen skulle Matts kolla vad de hade på rean, men vi kom inte hem med något nytt den här gången.
 
 
Klockan närmar sig halv 4, och lillen har just vaknat från middagsvilan - som på rutin!
 
 
Matts for iväg och gymma. Likaså Edvin. Typ.
 
 
Sen mot kvällen bestämde vi oss för att åka på hamburgar-dejt till Bocks.
Det gick riktigt utmärkt fast vi hade med vårt lilla bihang, och servicen var super när jag frågade om jag kunde få en halloumi-burgare fast det inte fanns på deras meny.
 
 
Det var supergott!
 
 
På hemvägen ville jag ha milkshake till efterrätt, så då fixade vi det också innan vi bilade hemåt.
 
 
Det blev en lugn kväll i soffan framför tv:n.
 
 
...och ungefär såhär kunde vi summera lördagen. 👆🏻
 
 
 
Det var den lördagen med (ungefär) ett foto i timmen. 📸
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress