Jahapp, så om man hör till de skrockigare typerna ska man inte gå utanför dörren idag.
Vilket inte jag gjort heller, hittills. Men ska snart traska iväg till apoteket efter lite mediciner så får se om jag återvänder då,haha...
 
Denna dag har hittills gått väldigt fort. Eftersom orken varit på noll i flera veckor är det också många saker som lämnat ligga ogjorda, så det finns nog minsann saker att göra! Har väl inte sovit världsbäst i natt heller, men med vilopauser under dagens lopp går det väl nog bra. Lillen i magen har fått för sig att ha världens gympapass om kvällarna men även mitt i nätterna. Det är inte nådigt när en spark lyckas kicka in rakt på revbenen kan jag lova...
Ska så småningom börja packa ihop väskan för att kunna vistas en helg norrut. På schemat står kompisbesök och gravidfotografering. Vet ännu inte om fotograferingen blir av på lördag eller söndag kväll, det beror på vädret.
 
 
 
Bästa med sovmornar är ju att jag nu har tid med ordentliga frukostar - favoritmåltiden när man får äta utan tidspress i lugn och ro!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress