För varje ljus kväll som kommer och går, märker jag hur mycket svårare det är att komma till sängs i tid också.
I skrivande stund borde jag redan ha lagt mig, men här sitter jag i vått, nytvättat hår. Jag kom nyss in från en joggingtur. Eller, ska man säga funderings-runda. Tankarna löper så bra samtidigt som benen tar mig framåt.
 
Det känns som om jag har massor att fundera på samtidigt som det känns som om hjärnkontoret tagit semester.
 
Får se om jag kommer klokare ut på andra sidan semesten. Men dit är det ännu ett tag.
Det är så mycket jag skulle vilja göra med min framtid just nu, känns det som. Men inget som riktigt passar in min livssituation.
Kanske jag bara borde fixa det till min nya livsstil, och se vad som händer.
 
Som redan hörs på mitt svamel här, så blev jag inte mycket klokare efter min timmes joggingrunda ikväll heller.
Kanske nästa gång...
 
 
 
 
Men något gott att smaska på fick jag i alla fall!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress