26 april 2017

Vardag

Allt och inget


 
Godmorgon!
 
Sitter som bäst och tömmer min kaffekopp och ska snart packa alla väskor och köra iväg mot jobbet. I snöoväder, den 26 april. Det är väl det som kallas takatalvi. Tur att jag ännu inte bytt bort vinterdäcken, de lär nog få vara kvar en vecka till!
 
Efter jobbet ska jag bila iväg mot Nykarleby, för ett gympass som Simone lagt upp åt mig. Det känns spännande, får se vad hon tycker jag ska träna idag. När vi är klara vid gymmet så blir det en natt i Esse för jag ska på kurs från jobbet imorgon, så passar på att sova lite närmare Jakobstad så blir det inte så långt att köra tidigt på morgonen.
 
Det om det. Ha en bra dag! :)
 
 
 
 
Passar på att kasta in ett par bilder från helgen.
Den bestod av fredagsmys, joggintur i vårvädret, 50-års fest i Esse och kaffebesök samt bebisgos.
 
 
 
 
Fick även tillbaka mitt eget babyfoto jag glömde hos Ida´s på hennes Babyshower.
Det börjar ju vara nästan 25 år sen den bilden blev tagen... Får fira det med tårta på lördag!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress