20 november 2016

Att varva ner

Allt och inget


 
Gokväll på er!

Den här helgen har jag satsat på att ta det riktigt lugnt.
Efter en vecka fylld till bredden av program, och med pulsen högre än vanligt är det bra att inse att ibland behöver man bara göra ingenting också.
 
Så det är vad jag gjort!
Med inslag av små små program, för helt utan något att göra kan jag ju ändå inte vara. ;) Jag har bl.a. besökt Mega-loppiset i Botniahallen, haft en mysig chill-kväll här hemma med ett par vänner och idag hade vi kaffe-besök. Nu som bäst håller jag på med mindre roliga saker; som att tvätta kläder, men sen ska jag se om M vill komma med och hämta en pizza eller något. Det skulle inte sitta helt fel som avslutning på en skön helg!

 
 
 
Annat jag gjort i helgen är att titta på förra helgens bilder.
Det var ju Farsdag!
 
 
Pappa ville ha nya bilder av oss tre tillsammans, sagt och gjort.
Krävdes dock ett antal försök innan vi var nöjda, haha.
 
 
 
 
Det blev en riktigt fin dag, men lunch hemma hos pappa och
sen for M och jag till Kronoby på farsdagsmiddag till Torgare.

Allt var så gott!
 
 
Speciellt efterrätts-buffén...
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress