23 maj 2016

HÄNT I VECKAN


 
Vad har jag annat gjort den här veckan då, förutom torsdagen?
 
 
 
 
Jag har både gymmat och varit ut på joggingturer.
 
 
 
Jag har haft MaryKay-party hemma hos oss. Lovade flickorna att jag skulle bjuda på något gott också,
så jag svängde ihop en choklad-pavlova och oj så god den var!

Jag har också haft ett par lediga dagar från jobbet - lyxen med skiftesjobb, när man kan va ledig flera dagar på raken.

Så har Matts och jag även fått tummen ur ... och fått upp tavlorna på väggen.
Förlovningsfotografierna fick vi ju hem för snart ett år sedan, men först nu blev de inramade och upphängda på väggen. I födelsedagspresent fick jag också Vasa-tavlan som jag velat ha, så den fick sin plats där brevid fotografierna den med.
 
 
 
Annat jag gjort då?
Jaa, det skulle väl vara att jag tittat på Finlands ishockeymatcher, jobbat natt hela helgen samt köpt en cykel!
 
 
Det var min förra vecka det.
Nu är det dags för en ny
.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress