28 juni 2015

Veckan som gått

 
Hej och hå!
Här kommer ännu en bildbomb; denna gång från telefonen med bildbevis på vad som har hänt i mitt liv den här veckan... :)
 
 
Den här veckan har jag hunnit sola för första gången denna sommar, varit på afterwork/kvällsmys tillsammans med flickorna till Laituri, äta massa skräpmat (hej hälsofreaks!), träna (hej igen!), äta ännu mer, sola igen, träna igen, sätta in annons på Öt, nätshoppa (inför härmed shoppingförbud!) umgås med Matts i helgen... Och förutom allt detta har jag hunnit med lite jobb också. ;)
 
 
 












 
..och idag har det varit en riktigt skön sommardag! Tog sovmorgon, traskade genast ut på gräsmattan när jag vaknade, låg där ett par timmar, for och handla förnödenheter åt min dagen-efter-firma-fest-sambo, laga mat, ut på promenad i solen, hem och ta det lugnt en timma innan sambon var tvugen att köra hemhemåt och jag stack iväg på fotbollsträningar. Så skönt med en dag fylld av d-vitamin! :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress