10 december 2015

10 december 2015


 
Hejsan.
 
 
Tänkte att det är dags att kika in hit, igen. Uppdatera läget lite.
Jag har ju börjat jobba nu. Är inne på andra veckan, och det går väl helt bra. Eller, vi har ju inte börjat på "på riktigt" ännu, för det gör vi (som det ser ut nu) imorgon. Om det går som planerat. Så vi har mest städat, handlat, skruvat ihop ikea-möbler och sånt. Sånt som behövs för att kunna starta upp något helt nytt. Rätt så häftigt skulle jag vilja påstå.
 
 
Har även dragit på mig förkylning 2.0.
Satt just och funderade; jag har inte alls tränat lika mycket de här två senaste månaderna som tidigare. Och under de här två månaderna har jag också varit i mycket sämre form även psykiskt. Inte gillat mörkret, varit trött, nedslagen. Och förkyld. Kanske dags att inse hur viktig träningen är..! Ska ta tag i det ordentligt genast när den här förkylningen känns medgörlig. Så det så.
 
 
Ja, inte vet jag om jag har nå desto mer att komma med just nu. Ha det bra! :)
 
 
 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress