30 januari 2014

AHS

Kollade just sista avsnittet av American Horror Story (säsong 3).
Och tjaaa... What to say?! Nog var det väl helt okej, men jag tycker no hela den här säsongen varit lite mera lame än de förra. Det har liksom hoppat ännu mer, varit lite si och så med handlingen och karaktärerna skulle ha kunnat vara så mycket mera spännande egentligen. Men det var no helt bra säsong ändå sist och slutligen!

 


 

 
Och nu då?Jag har ätit min kvällsmat. (Eller nästan, rispiroger med äggsmör var nog inte så gott som jag mindes ändå...)
Så nu ska jag strax cykla(!) iväg i kylan mot gymmet. Är riktigt träningssugen idag. Men först ska jag dricka upp mitt samaringlas (hej pansionärsvarning!) och njuta av mina kokosbitar (new craving).
(nämenhej-kanskelitemångaparenteserhärhejåhejdå!)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress