31 december 2014

Lista

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Jag testade på att ha fyra jobb samtidigt, kanske inte det smartaste beslutet men ändå en bra erfarenhet!


Genomdrev du någon stor förändring?
Inte som jag kan komma på, nej.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej det blev ingen.

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 
Det hände inte något sånt, så att jag skulle komma ihåg ett specifikt datum.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, lyckligtvis inte.

Vilka länder besökte du? 
Bara Sverige, hoppas att vi kan resa lite mera under 2015.

Bästa köpet? 
Jag tror att jag köpte min ryggväska i början på det här året, och den har varit super!

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Jag har varit rätt så glad hela året, men det har inte varit något riktigt, riktigt extra.

Saknar du något under år 2014 som du vill ha år 2015? 
Ett pass, så att jag kan fara ut och resa!

Vad önskar du att du gjort mer? 
Tagit ledigt och förstått att tacka nej till en del arbete.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Jobbat, hehe...

Favoritprogram på TV? 
Vi tittar inte så mycket på tv, men serier jag gillat det här året är Game of Thrones, The Flash, Arrow, Constantine, Vampire Diaries, Grimm, Shield och The 100. (Serienörd, javisst!)

Bästa boken du läste i år? 
Jag har läst väldigt lite i år, jämfört med annars. Enda böckerna jag kommer ihåg är Fifty shades-serien...

Största musikaliska upptäckten? 
Lindsey Stirling, så sjukt duktig!

Vad var din största framgång på jobbet 2014? 
Jag klarade av att ha många bollar i luften samtidigt, och att planera framåt.

Största framgång på det privata planet? 
Jag lärde mig att det är tillåtet att inte göra någonting alls emellanåt.

Största misstaget? 
Kan inte komma på något speciellt i alla fall. Så det är väl bra. Det skulle väl isåfall vara att jag inte rest mera.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag tror jag varit sådär semi-glad för det mesta.

Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat och bränsle. Helt klart. Men förutom det så säkert kläder, hehe...

Något du önskade dig och fick? 
Jag har fått mycket jag önskat detta år, är så tacksam!

Något du önskade dig och inte fick? 
Det skulle väl vara en volume master i så fall, men det är väl inte så farligt att vara utan! ;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2014? 
Enligt bilderna så åt jag kladdkaka med Rosita och fick presenter av Matts. Dagen efter firades det mer i stället i samband med vappen!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
"Det kan alltid bli bättre"
Så jag skulle ha behövt få ha semester/sommarlov, jag skulle ha velat resa utomlands och haft mer tid för vännerna!

Vad fick dig att må bra? 
Vasa, Matts, Simone, alla andra vänner, promenader/joggingturer vid vattnet, gymmet, sommaren, Fäboda, alla sena sommarkvällar, midsommaren...

Vem saknade du? 
Simone, jag hatar att vi bor så långt ifrån varandra!

De bästa nya människorna du träffade? 
Nya bekantskaper via jobben!

Mest stolt över? 
Jag vet faktist inte...

Högsta önskan just nu? 
Att bli klar med skolan, veta vad som händer efteråt. Blir det mera plugg eller arbete?

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?  
Jag ska resa mera.
Jag ska slänga bort/sälja sånt som vi inte behöver.
Jag ska ta mera ledigt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress