Den här dagen går nog till historien som en i mängden,
varken mer eller mindre.
 
 
 
Det har med andra ord varken varit en riktigt dålig eller speciellt bra dag. Rätt så tråkigt har vi haft mellan varven. I alla fall jag! Edvin har nu 'mårat åpå' med sitt här hemma, så nån nöd på honom har det inte varit. Det är så roligt, för Edvin har börjat kunna underhålla sig själv lite längre. Numera får man faktiskt gjort något om förmiddagarna om man behöver. Idag hann jag vardags-städa i en halvtimma så länge han satt och lekte med sitt lego, som exempel.
 
 
 En av alla bilder som sändes in för framkallning ikväll.
 
 
 
Annat vi gjort idag då?

Jag har maskat upp en sticksöm, så att Edvin förhoppningsvis ska ha ett par stickasockar i passlig storlek till hösten. Sen har vi varit ut och springa med springvagnen en kort länkki, pusslat, ringt ett par telefonsamtal, varit till lekparken där vi mötte upp Matts. Sen blev det mest vardagsbestyr igen; handla, kocka, äta, chill med Edvin i soffan så länge Matts for på gym, bada, kvällsmål, nattning... När pojken somnat började jag gå igenom bilder på datorn för att sända in en beställning till ifolor (de har -50% på alla bildstorlekar just nu!). Nu är det klappat och klart och det börjar bli läggdags för mig med.
 
 
Godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress