God morgon!
 

Hoppas ni haft en bra morgon och vaknat upp efter en skön natts sömn.
Det har inte vi i detta hushåll. Eller ja, halvvägs har vi väl kommit eftersom jag verkar *ta i trä* få en skön start på förmiddagen nu i alla fall. Edvin håller på få flera stora kindtänder och i natt var en sämre natt. Stackaren vaknar skrikandes och har säkert så ont. Lyckligtvis somnade han till sist om efter flera försök, när han fått medicin... och han sover ännu! I skrivande stund är klockan tio på förmiddagen. Jag minns inte när han senast skulle ha sovit längre än till max nio.
 
 
Under tiden han sover, ska jag hälla upp kaffe i min nyaste muminmugg.
Förhoppningsvis hinner jag njuta av det också, men jag blir inte förvånad om det dricks upp kallt. Det hör till vanligheterna!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress