...önska kostar ingenting!
 
 
 
 
Vi är nu inne på slutrakan av april och det betyder att halva min släkt, inklusive jag själv, fyller eller har fyllt år. Vi har redan hunnit fira mamma och mommo och i helgen körde vi i familjen ut deras presenter. Jag hade fixat ihop varsin fotobok åt dem, med bilder från 2012 fram till detta år åt dem båda. Det gav jag och mina syskon med familjer sen åt födelsedagsbarnen. Vi kunde glatt konstatera att det var en uppskattad present, så tips tips om ni har idétorka åt nån nära eller kär. I dagsläget äger ju folk det mesta och behöver inte så mycket mera att fylla skåpen med....
 
 
 
Men även om man inte behöver finns det ju nog sådant som kan vara bra att ha.
Här nedan kommer ett litet kollage på vad jag gärna skulle uppskatta att få i gåva!
 
 
 
 
 
Muminmuggar och fatet på bilden
man kan inte ha för många muminmuggar och speciellt sådana som inte finns i butik utan hittas på loppis tycker jag är extra fina (som muminmamman i rosengården på bilden här ovan!). Men årets sommarmugg är så fin så jag skulle vilja ha både den + tillhörande flat tallrik!
 
Vita Adidas skor, t.ex. nån av dessa på bilden ovan
vita skor hör nästan sommaren till, men jag vill inte ha sneakers i konstläder eller läder då det blir så varmt om fötterna då. De där mer sportiga verisionerna skulle sitta fint på fötterna!
 
Nya stekpannor
de vi har börjar ha gjort sitt, och de där nya Tefal-pannorna med löstagbart handtag har jag gått och kikat på de senaste månaderna
länk
 
Presentkort till Clas Ohlson
Efter flytten har vi rensat och ordnat upp här hemma, men ännu är vi i behov av plastlådor och tavelramar bland annat. Såna finns i nämnda butik så ett presentkort dit skulle inte sitta fel!
 
Påslakanset i linne
Jag drömmer fortfarande om detta set i ljusgrått från Ellos
 
Smycke från nimikoru.fi
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress