Solen skiner in genom köksfönstret, kaffekopp nr. 2 är på intågande och plättfrukosten är redan i magen.

Man måste väl få göra en vanlig sketen onsdag lite bättre om det då är med plättar till frukost, sovmorgon eller något helt annat.
 
 
Om en timma ska Edvin och jag bila iväg till Smedsby på MammaBootCamp i en timma.
Förhoppningsvis sover han sig genom hela gymppapasset så man får något gjort. Om inte går det säkert bra ändå! Andra planer för idag har vi väl inte om jag inte kommer mig iväg på nått pass på gymmet ikväll. Matts och jag bestämde oss för att köra igång hälsosammare vardagsvanor för oss, med start denna vecka. Så nu hålls godiset, glassen och annat med massa socker borta ur våra skåp. Samtidigt försöker vi oss på att motionera minst 3 pass/veckan och dit räknas inte mina lugna vagnpromenader. Såååå att... Jag har kirrat ett pass i måndags, så bara resten kvar då.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress