Slutspurten på året är här,
och i december månad har jag massor av skoj att se fram emot!
 
 
 
  • Jag kommer få äta massa gott!
    Trodde till först att jag skulle bli utan allt vad julbord heter då jag är hemma på mammaledigt men så blir det inte! Förra veckan blev jag bjuden på jobbets julfest och så bestämde vi i en grupp av mammor att vi ska boka bord till Strampens julbord också. Kommer bli så gott och förhoppningsvis får man ju äta i lugn och ro också då bebisarna stannar hemma!

  • Vi ska ha pysselkväll!
    Jag märker av att jag inte fått utlopp för min kreativitet i samma utsträckning det senaste halvåret, så det ska bli så skoj att få sitta ner en kväll med vännerna och ha julmusik på i bakgrunden, förhoppningsvis glögg i koppen och ett pyssel framför sig.

  • Matts och jag ska på dejt!
    Blev erbjuden barnpassning och att få gå på hamburgertasting av en vän häromveckan, så nästa vecka får Matts och jag gå iväg och äta gott (sa ju jag skulle få äta massa gott i december!) så länge Edvin blir omhändertagen.

  • Jag får gå till frissan och klippa samt färga håret!
    Det är välbehövligt. Mitt hår har aldrig varit i sämre skick än nu. Håravfall, tunnhårighet, så risigt, utväxt och helt enkelt hemskt. Det kommer bli så fint efteråt bara det blir som jag har tänkt mig!

  • Vi ska på barnkalas!
    En väns dotter fyller år, så Edvin och jag ska få gå på barnkalas. Är löjligt taggad redan, haha.

  • Flyttlasset bär av till vårt nya hem!
    No more words needed. Nu innan måste det bara rensas, packas och städas. Inte så bara det heller. Men fick bokat loppisbord ute vid Combo till nästa veckas fredag, så då hittar ni massa inredning, vuxen- och barnkläder där. Det som inte blir sålt skänker vi nog bort, för vi har allt för mycket kräsä.
 
 
Så som ni ser har jag massa skoj att se fram emot!
Och jag är så tacksam för det också, tänkt att få vara omgiven av så snälla och goda människor som gör allt sånt här möjligt. Då har man det nog bra ställt! ♥


"Oj så kul va!?"
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress