DAGENS FRISYR:
Hästsvans & diadem för att hålla luggen borta från ögonen.
Att ha en lockig pannlugg i det här klimatet är ingen vacker syn kan jag lova! Jag har inte hittat en plattång som håller håret på plats ännu...

 Känner igen mej med en viss Dynamit-Harry vissa dagar när håret står på ända!
Lyckligtvis ska jag till frissan nu på torsdag!
 

DAGENS MAT:
Frukost: En halv proteinkvarg som var superäcklig!
Lunch: Makaroner och köttfärssås
Middag: Keso-mellis, lite (mycket) godis, isglass... inget speciellt hälsosamt denna kväll!

 

DAGENS KLÄDER:
På dagen: Röd t-pajta & blåa shorts på dagen.
Nu: svarta shorts och rosa träningstopp.

 Samma outfit - men en annan dag!

DAGENS HÄNDELSE:
Det REGNADE(!!!)

DAGENS VILL HA:
Ett eget hus, gärna med luftvärmepump och egen trädgård. Det får gärna finnas en pool på tomten också.
Och en terass, som har en grill...

 

DAGENS TRÅKIGASTE:
Bilarna som körde sååå lååångsamt på vägen hem längs riksåttan.

DAGENS GODIS:
Plockgodis från Prisma - bästa utbudet här i stan, om ni frågar mig!

DAGENS HUMÖR:
Lättretad men ändå på gott humör. Konstigt!

DAGENS LÄNGTAN:
Jag ser fram emot vår lilla familje-trip över till Umeå om ca en vecka!
Vi ska sova över en natt, äta hotellfrukost, gå på stan, shoppa på Ikea, ta bilen ut till Ica Maxi.
Haha, jag är inte svår-road!

 

 Här är vi, för två år sen, när vi tog båten över potten för en dagskryssning!
 

DAGENS TV-SERIE:
Just nu ser vi på Modern Family - perfekta slötittas-serien.

DAGENS PODCAST
Jag har inte lyssnat på nån podcast idag, men ser fram emot att lyssna klart del 2 av förra veckans avsnitt av 'Allt vi måste tala om'.

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress