27 april 2018

Fredag

Allt och inget


 
...och långhelg på intågande!
 
 
 
Här har jag börjat förbereda inför helgen genom att:
  1.  Göra klart en distansuppgift till ledarskapsutbildningen som har deadline sista maj
    *klappar mig själv på axeln för att för en gångs skull vara ute i god tid*
  2. Fortsätta tvätta kläder, det tar sån tid..!
  3. Tillreda närmare 60 köttbullar, så nu vet jag vad vi äter ett par dagar framåt men tanken är även att en del ska frysas in till bättre tider
  4. Jag har äntligen redigerat och rensat alla bilder som varit kvar på minneskortet till kameran. Så nu är minnet tomt och kameran är redo för nya projekt!
  5. Jag har tänkt tanken att tvätta nått fönster... ska se om det blir av än idag, hehe.
 
 
När man måste skicka bild av köttbullarna med en tesked som storleksreferens så att Matts kan
avgöra hur många köttbullar han äter per portion och jag får reda på hur mycket jag kan frysa in. 
😅
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress