Här har det varit tyst. Inte för att det inte hänt saker, men snarare för att orken att dokumentera det inte funnits.
Hösten är i alla fall här, med allt vad det innebär. Jag tar d-vitamin för att orka då solen lyst med sin frånvaro och äter krom-tabletter för att förhindra trötthet och sötsug. Precis som varje höst. Den här hösten har hittills varit både tuff och rolig. Jag hoppas att den nu så småningom ska lugna ner sig lite.
 
Idag ska vi bila iväg till Jakobstad, för att flytta lite grejer åt mamma. Matts och jag har även bokat in en lunchdate, så jag hoppas stället vi vill till har öppet. Annars har de senaste helgerna faktist gått åt att ligga längs med riks åttan rätt så mycket. Roligt att träffa släkt och vänner, men det ska bli skönt att få några helger snart på hemmaplan också. Borta bra men hemma bäst, eller hur!? :)
 
För att inte det här inlägget ska bli bild-löst kollade jag igenom min fotomapp. Jag hittade ett par bilder, tagna för någon helg sedan när vi var i Kronoby och hälsade på. Eddie var så fin där bland höstlöven. Det märks han håller på få sin tjocka vinterpäls. Så mycket fluff!
 
 






 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress