30 juni 2017

4:e paret skor

Bröllop


 
 
När jag köpte första paret skor i oktober 2016, sa Matts "Du kommer ha köpt åtminstone fyra par skor innan bröllopet är över!". Nehe, tänkte jag.Men gissar att jag får ta det tillbaka, för nu har jag gått och handlat ännu ett par skor till bröllopet.
Världens bekvämaste skor, måste jag väl tillägga!
 
 
 
 
Jag insåg, efter att jag försökt gå in det första paret i flera månaders tid nu, att det kommer inte att lyckas. De är för obekväma. Det var ju därför jag klickade hem 2 par ballerinas i mars månad.
 
Men jag vill ju inte behöva gå i ballerinas hela dagen heller, klackar ska det nog vara!
 
Så efter flera dagars tvekande och velande klickade jag till slut hem skorna nedan. De kostade absolut mera än jag någonsin tänkt jag skulle spendera på ett par klackskor, men detta paret tror jag faktist jag kommer få användning för i många år ännu. De är så bekväma, fodrade med mjut läder och mjuka inlägg. Det är något helt annat än mina fötter tidigare pinats med i mina andra skor med klack...
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress