31 maj 2016

Sista maj


 
 
Tänk att det redan är sista dagen i maj! Känns som april just började, samtidigt som vädret idag skulle kunna vara som en dag i juli... Får hoppas det här fina sommarvädret håller i sig! :) Samtidigt som jag skriver det här, hör jag hur dagistanterna (och säkert barnen också, men de överröstas nog av tanterna) sjunger "Den blomstertid nu kommer" från dagiset på andra sidan kvarteret. Sommarlovet inleds väl inom de närmsta dagarna för dem med.
 
Något sommarlov har dock jag inte ännu;
Idag ska jag så småningom fara iväg till Dammbrunnen på astma-kontroll, spirometrin skulle väl göras idag. Sedan ikväll ska jag bila iväg till jobbet och nattskifte. Men förhoppningsvis skulle jag hinna ta lite D-vitamin utomhus mellan dessa två, det är nog ingen omöjlighet tror jag!
 
 
 
Jag och Cherie igår, efter vi hade lunchat på 1r+k.
 
 
Lite random bilder från telefonen maj-månad.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress