31 mars 2014

Broken

Nå tror ni nu inte att min dator typ var kaputt ändå?! Förhoppningsvis fixar brorsan den men den fick nu lämna i esse på rehab när jag stack iväg mot Vasa i fredags. Därav tystnaden.

Eller tystnaden kan ju möjligtvis också bero på att vi firat Pampas hrla helgen. Har varit en super helg med andra ord... Tur att det bara är pampas en gång om året, för nu ska kroppen rensas och renas! Kan vara välbehövt!

Den här veckan är vi helt lediga; både från skola och praktik, men istället vikarierar jag på dagis. Vad är nu bättre än det? Supersöta ungar och bästa personalen! (Att jag får jobba tillsammans med Niisi gör inget sämre precis...) ;)

Nu har Matts och jag nyss kommit hem från butiken och tänker bänka oss i soffan och se säsongsavslutningen på Walking Dead. Får se vad som händer...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress