31 augusti 2009

Helgen...

Ja, om jag skulle ta och berätta om den nudå.

Fredagen var inte desto mer händelserik än arbete direkt efter skolan och senare in till stan igen efter att ha varit hem och duschat. I stan hände nästan ingenting och det blev en rätt så tidig kväll.

Lördagen var somsagt desto mer händelserik. Först på morgonen for ju Simone, hennes mamma och jag till Vasa för lite shopping, sen stannade jag där en stund sålänge jag väntade på mamma. Till kvällen körde Kim så vi for till stan och se och sen till Jasses & Nattans på fest. Efter någon timma så ringde vi åt Kim och fick veta att han hade krockat med bilen. Eller rättare sagt; två kärringar hade sprungit över vägen, Kim bromsade så de låste sig och blev påkörd av bilen bakom som kom allt för snabbt på. Så bilarna skuttades ca 30 m framåt och det var väl det. Bmw:ns bakända blev förstörd och den andra bilens motorhuv blev intryckt. Kvinnorna, Kim och Kiire och han i andra bilen klarade sig som tur var utan skador. Man kan ju undra hur det hade gått om någon hade suttit i baksätet.
Men efter allt dethär + sjukhusbesök för dem så fortsatte kvällen på stan, bestående av nå slagsmål mellan finne och andra och sånt. Det var den venetziaden för i år.

Såhär såg då bilarna ut efteråt.

Nu ikväll har jag tänkt tillbringa med den nya Harry Potter filmen. Har nog redan sett den på bio, men en gång till skadar ju inte. Och en gång till och en gång till och en gång till... Fast filmen egentligen var en besvikelse.
Bra sätt att vila ut, träningarna ikväll gick inte alls som jag ville för mig iaf. Men så kan det vara, får ta igen det på onsdag när vi har match mot GBK istället! Men nu; duschen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress