Godmorgon på er! Hoppas ni fått en skön start på den här veckan.
 
 
Just nu har vi en lite lugnare stund, får se hur länge till... Edvin sitter och ser på Bolibompa och jag dricker kaffe. Tyvärr har Edvin dragit på sig en förkylning sedan i fredags, så vi får väl så lov att ha lite lugnare tempo nu i början på veckan. Jag är dock inte förvånad, han kommer väl vara snorig mer eller mindre nu i åtminstone ett halvår framöver. Alla dagisbobbor ska gås igenom...
 
 
I helgen behövde jag ändå inte fundera så mycket, på varken dagisbobbor, barn eller skola.
Matts och Edvin körde iväg till Kronoby på lördagseftermiddagen, för sleepover vid Edvins fammo&faffa. Själv fick jag en rejäl dos egentid i 24 timmar.
Jag hade tid att lacka naglarna, sminka mig i lugn och ro, va på fest med vännerna, sova till halv 12 på söndag, äta pizza i soffan framför tv:n.... Ett skönt dygn!
 
 
På fredagen handlade vi hem det sedvanliga lördagsgodiset en dag tidigare,
då vi inte skulle umgås på lördagkväll. Sen drog nattningen av Edvin ut på tiden (över en timma tog det, huhu!) så nå desto mer film-mys orkade vi inte med. Istället blev det "umgås-i-soffan-scrollandes-på-varsin-telefon-tid".
 
 
Jag inledde dock lördagen starkt med rejäl påfyllning av sömnkontot!
Ibland lönar det sig att gå och lägga sig i tid...
 
 
På lördagskvällen var det sen då dags för Jossornas gemensamma 26-års fest. Nån bild på dem, eller nån annan än Cherie, lyckades jag dock inte ta.
 
 
Kvällen avslutades inte på Teatro som tänkt, då kön var fruktansvärt lång. Istället blev det ett besök på Ollis, dit vi "bara sku fa in på en". Där stannade vi resten av kvällen, och hade förvånansvärt roligt.