Ni vet den där funktionen på instagram, när man typ kan "pinna" andras bilder man gillar för att enkelt kunna hitta dem sen?
 
Jag tänkte vi skulle se över mina senaste sådana.
 
 
(null)

  1.  Här hade nån tipsat om att ha en skokartong som förvaring under passagerarsätet i bilen. Så smart! Hos oss ligger det blöjor (oanvända förstås!), trasor, våtservetter, leksaker och så vidare huller om buller i baksätet på familjebilen...
  2. Fick ett sponsrat inlägg emot mig här om dagen, som tipsade om träningstights med de perfekta fickorna och icke-genomskinligt tyg där bak. Var givetvis tvungen att spara det inlägget inför kommande kläd-inköp!
  3. Är du rädd för getingar Nadja? Svar: ja! När jag såg det här tipset om att hänga upp en tom, brun papperspåse där man vistas för att få getingar att tro att där redan finns ett getingbo/revir var jag inte sen att spara den infon inför kommande grilllvällar!
 
(null)

 
  1. Smart vik-tips om man har lite för lite presentpapper. Kan va bra att veta!
  2. Ännu ett tips, denna gång hur du håller äpplet fräsht fast du skurit upp det innan du tog med det.
  3. Ett fint plank. That’s it. Jag går ju i husdrömmartankar dagligen, så är inte sen att spara sånt som hör dit...
 
(null)


  1. Podd-tips! Har dock inte hunnit höra mer än första avsnittet, så vill varken säga bu eller bä ännu om vad jag tycker.
  2. Ett boktips.
  3. Ett recept som kom emot om morotskaka med limefrosting. Morotskaka är nog min absoluta favoritkaka!
 
 
 
Och med de bilderna får det räcka för denna gång! 😄
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress