Vilken tur att Matts har semester nu de här kommande dagarna!
 

Igår fick jag tillgång till kursanmälningarna och övrig nödvändig info på mailen, så den här dagen har mest gått åt att maila fram och tillbaka med min studiehandledare, anmäla mig till kurser och försöka få en överblick över hur mina kommande veckor kommer se ut. Allt för att kunna meddela även till dagis när Edvin kommer behöva vara på plats. Nu börjar mina kommande studier kännas mer och mer verkliga!
 
Igår fick vi även stora nyheter inom familjen, som säkert kommer omkullkasta en del av alla de planer vi haft för den här höstterminen. Men det är glada nyheter, nu när chocken lagt sig! Och nej, jag är inte gravid, men ännu får jag inte berätta vad det hela handlar om. Allt ska ha sin tid!
 
 
Som det sett ut mestadels idag när jag försökt få någonting gjort. Jag märker redan nu att jag nog blir tvungen att söka mig bort hemifrån om kvällarna, om jag planerar få skolarbeten gjorda inom utsatt tid!
 
 
 
 
Annat vi gjort idag då, Matts första semester dag?

Vi har slappat, kockat, gått på loppis, handlat lite mat och mårat åpåå.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress