Flyttade nyss över bilder från telefonen till datorn,
så då tänkte att jag på samma gång kan ladda upp ett par vardagsbilder hit med.
 
 
 
 
Jag tillredde köttbullar åt Edvin för nån vecka sen, som jag sen packade in i minigrip-påsar och placerade i frysen. Det är verkligen så smidigt att ha bunkrat upp med plock-mat åt lillemannen nu, när han äter med god min då han får äta själv.
 
 
 
29.3.2019 - cykelpremiär!
Matts fick köpa en cykelstol billigt av sin kollega. Samma dag skruvade han fast stolen på min cykel och vi var inte sena att test-köra. Edvin tyckte att det var helt okej och kanske till och med lite roligt på vägen till butiken. Annat ljud i källan var det på tillbakavägen då han minsann inte var glad åt att ha vinden i ansiktet.
 
Sen dess har vi inte prövat på nytt. Kanske vi vågar igen till helgen, men ännu för nån vecka sen var gatorna så fulla med löst grus så jag upplevde det obehagligt att cykla med Edvin på det.
 
 
 
Selfie-time innan jag drog iväg på lunch tillsammans med Niisi och Rosita en lördag.
Stället vi lunchade på kräver ett eget inlägg, det var så gott och maten var också överdrivet instagram-vänligt. Men mer om det i ett annat inlägg!
 
 
1:a april lurade jag ingen och inte blev jag själv lurad heller (vad jag vet av?!).
Men en bild av en sovande Edvin och mina nejlikor fastnade tydligen på bild.
 
 
Den 2:a april kunde vi njuta av närmare 30 plusgrader på vår inglasade balkong på eftermiddagen. Aaaah! Nu ska det njutas!
 
 
Dagen efter kunde vi njuta av en Kinderäggs-brownie hos Cherie när hon bjöd över tanttorna på kaffe.
 
 
Edvin har börjat gosa in sig och kramas så ordentligt den senaste tiden.
MYYYYYS!!!!
 
 
Kaffe och chokladboll åt mamma, mjölk och fruktpuré åt barnet.
 
 
Matts tyckte jag var lite knäpp och konstig när vi inte kunde inleda lördagsmyset genast pojken somnade i helgen...
 
 
...men jag skulle ju först ha bild av "det perfekta helgsnackset!".

 
 
Jaa, det var väl ett par bilder från de senaste veckorna.
Nu skriker Edvin ute på balkongen efter att ha sovit 2,5 timma.
Så nu börjar vardagsrumban igen. Bra så!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress