Oj vet ni, jag har hittills haft en sån skön dag!
 
 

Lillkillen har varit riktigt snuvig och därmed också lite mera gnällig de här senaste dagarna, han har sovit sämre om dagarna och inte riktigt kommit till ro med något. Så igår när Matts kom hem från jobbet var jag så slut! Men idag är det redan lite bättre.
 
Det skulle man kanske inte ha trott när jag blev väckt av att någon utför reparationsarbeten här i huset och började borra kl. 8. Efter att ha legat och försökt slumra en liten stund till gav jag upp och steg opp. Men Edvin han sov vidare, ända till klockan 10! Det händer aldrig. Alltså fick jag en skön start på morgonen. Jag fick dricka varmt kaffe. Läsa bloggar, Vasabladet och scrolla genom ett par some-kanaler. Så skönt! Fast jag hann nästan bli lite orolig om vi skulle komma oss iväg i tid till dagens Mamma Boot Camp, då Edvin ännu bara sov vidare efter mina morgonbestyr. Men han vaknade i passlig tid för att vi skulle hinna. Vi var till och med framme i förtid. Wow.
Efter gymppan fick Edvin mat förrän vi körde hemåt och nu har han sovit snart 2 timmar redan. Ska tro och hoppas att han sover lite till ännu. Men redan har han sovit så pass länge att jag fått duschat och ätit sen lunch. Jag tackar!
 
 
Nu ska jag försöka reda upp lite här hemma och kanske svänga ihop en kaka tills tanttorna kommer på kaffe ikväll.
 
 
Hejdå och ha en bra dag du med!
 
 
 
Annars om jag inte hinner baka kan man ju svänga ihop en mugg-kaka i micron.
Det får vara dagens tips, googla på muggkakai micro!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress