28 september 2018

Godissugen

Allt och inget


 
Så var det fredag än en gång och den här fredagen tänkte jag berätta om mina favoritgodisar,
så kanske ni blir sugen på något gott lagom tills helgen!
 
 

Det finns ju inte mycket som toppar en lång arbetsvecka när man får mysa ner sig i soffan under en filt,
knäppa på en bra film eller serie och ha den perfekta godisskålen på bordet...

 
 
Sånt som alltid hittas i min godispåse är de på bilden här ovanför;

1. Pätkis
2. Vitchoklad
3. Vingummi
4. Polly
5. Karuselli-djur
6. Fladdermöss
7. Lumipantteri
8. Ässämix
 
Helst ska vingummit vara svart, pollyn vara mörk och ässämixen rosa - men allt går nog ner ändå!
 
 
När det sen kommer till var man hittar det bästa lösgodiset är Prisma numera det självklara valet för mig.
Tidigare skulle jag sagt Makuuni, men det gick ju i konkurs så då får man ju ta det näst bästa.
Det var allt från godistrollet denna fredag!
 
 
 
Hoppas ni får en trevlig helg, med mycket gott!

Daniela

Kan int fatt att makuuni ha gått i konkurs, he va no säkert för att ja flytta

Svar: Jaa, å jag dissa e rätt så ofta sista åren tå he har vari så dyrt... ångrar mej no nu 😭
Nadja

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress