Jag plockade ihop en liten glimt från Instagram ur min vardag.
 

Jag är  lite  bättre på att uppdatera där, än vad jag är här på bloggen
så känner du att du vill se mer är det att skicka en följ-förfrågan!
 
 
Här kommer bilder i ordningen äldst först;
 
 
1. Edvin håller för tillfället på att lära svänga sig själv.
Men han är lite lat och gör det inte själv om man inte hjälper honom på traven genom att lyfta på hans ben...
2. För ett par veckor sedan var jag tillbaka på gymmet igen, för första gången efter förlossningen. Den känslan!
3. Mitt some-flöde fylldes av mockarutor helt plötsligt, så jag var tvungen att röra ihop en sats själv också. Namnam!
 
 
1. Nu är verkligen hösten här och under en av mina vagnpromenader kunde jag konstatera att
Vasa inte bara är Finlands soligaste stad - utan även den blåsigaste!
2. Hösttemat fortsätter med te. ingefära och en massa plommon och mandariner.
3. En fredag köpte jag en ny godisskål. Och en massa godis! Bästa fredagsmyset med något gott,
nerbäddad i soffan och en Netflix-serie som rullar i tvskärmen.
 
 
1. Drog som sagt ut Edvin i parken för att få en fin höst-bild.
2. Måndag och kaffe (men inte ur den där fina muggen, den får faktiskt stå på parad-plats i min muminhylla!).
3. Hade sött promenadsällskap ute i Mulleskogen förra veckan.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress