Hej på er!
 
 
 
Igår hade jag en sån effektiv dag. Jag har i flera veckor så gott som 'vägrat' göra några måsten, utan bara tagit till vara på dagarna. Ändå ha r dagarna varit fyllda med program, men sånt jag verkligen borde få undan innan bebisen kommer det har jag inte velat röra i.
Nå... igår tog jag nu då tag i det mesta. Samtal till banken, beställde nytt skattekort, beställde ny telefon (mer om det sen!), tvättade undan de sista bebiskläderna och fick finally  packat/organiserat klart det sista till BB-väskan. Så nu är det mesta undanstökat! Skönt så.
 
Annat vi gjorde här hemma igår var att bära ner "blomsterrännan" till balkongen som vi förvarat uppe i förrådet nu nått år. Tanken är att så lite örter och sallad i rännan, men när jag skulle börja fylla på mullen igår insåg jag att vi handlat hem åtminstone hälften för lite. Så efter gymmet igår for vi efter mera mylla, så nu vet jag vad jag gör ikväll hehe. Tant-Nadja ska plantera!
 
 
 
Mysig bild - MEN!

Alltså liten preggo-update här på slutet.
Mina fötter ser nästan ut som på bilden ovan numera.
På bilden ovan har jag dock blivit biten av en broms/mygga whatever och är ju allergisk.
Men nu samlar jag vätska som en tok. Oj huhu. De enda skorna som känns bekväma är typ crocsen, men med nöd och näppe går fortfarande joggingskorna och ett par breda ballerinas på fötterna. Har sovit med fötterna i högläge i natt, drack vatten som för sju igår samt försökte promenera bort vätskan och satte stödstrumpor på fötterna det första jag gjorde när jag vaknade idag. Så får se nu. Antar det är efterdyningar av värmeböljan i början på veckan...

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress