Onsdag
9 maj 2018
Strålande sol och +20 °c
 
Helt okej med andra ord!
 

Jag började min dag med att ringa tandläkaren för att få en akut tid att reparera en plomb och lappa ett hål.
En timma efter samtalet satt jag i väntrummet och ytterligare tjugo minuter senare traskade jag ut därifrån.
Jag fortsatte förmiddagen med en långpromenad, för vädret visar ju sig verkligen från sin bästa sida idag!
Passade även på att vika in via Stadium efter ett par nya solbrillor på hemvägen...

Både Matts och jag var så smidiga när vi for ut på kvällspromenad igår:
han tappade telefonen under en brygga så vi fick stå på knäna utanför havtornen och gräva med bara händerna. När telefonen äntligen var framgrävd satte jag mig på mina glasögon så de gick av på mitten. Men nu har jag ett par, nästan likadana, nya fina brillor som jag ska vara lite mera rädd om!
När jag sen kom hem var orken helt som bortblåst och jag somnade när jag lade mig ner för att läsa.
Vaknade nån timma senare och kunde konstatera att:

1. Bedövningen från tandläkarbesöket ännu satt i 5 timmar senare

2. Det skulle vara bra med nå lunch
3. Solen värmer bra på balkongen idag
 
 
Så nu har jag just kommit in från solskenet och får vänta på att tvätt- och diskmaskinerna
ska snurra klart så jag får tömma dem. En vardag mitt i veckan var det ja.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress