7 maj 2018

Måndag

Allt och inget


 
 
Sitter som bäst och inspekterar innehållet i lådan jag fick av vännerna till födelsedagspresent förra veckan.
Så roligt med en "beautybox", speciellt eftersom så gott som alla mina nagellack har sett sina bästa dagar numera...

 
 
 
Här rullar dagarna på som vanligt; sover dåligt om nätterna vilket resulterar i långa mornar.
Men när jag väl kom mig upp idag bokade jag tandläkartid, skattedeklarerade och läste ut en bok.
Så lite effektiv får jag väl känna mig, haha. Nej men, jag märker att orken verkligen inte är som den brukar vara,
för jag är sådär konstigt sömnig hela tiden. Antar det beror på alla vakna stunder under nätterna.
 
Nåja, nu ska jag fortsätta bocka av något på min 'to-do-list'.
Ha en bra dag!
 
 
Caroline

Känner igen mig då det gäller orken. Här är det också si och så med den. Sover också dåligt till och från på nätterna, eller ska vi säga ytligt. Beror lite på nätterna, kommer jag mig i säng sent så blir det oftast få sovtimmar, vaknar mot morgonsidan och har svårt att somna om. Oftast vänder jag mig typ en gång i timmen.

Vet inte hur jag kom in på din blogg för en tid sedan, men intressant att läsa om någon annan som också är gravid just nu. Vi har bf 27.6 :).

Svar: Vad roligt att höra från någon i samma sits, lycka till sen när det är dags! :)
Ja usch, det är inte roligt att gå omkring trött om dagarna. Men vi får väl tänka på att det är för en god sak i slutändan! :)
Nadja

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress