Gårdagen var ännu en sån där fin dag att spara kring hjärteroten och minnas sen när det blir mörkt och kallt till vintern. Jag började dagen med att konstatera att våra bananer  m å s t e  ätas upp, så en stund senare hade jag ett fat med bananplättar bredvid stekpannan och en god frukost att inleda dagen med. Faktiskt blev det så många plättar att min frukost såg precis likadan ut idag också.
 
Sen när frukosten var uppäten, packade jag ner ett glasspaket i väskan och bilade ut till Rositas i Koskö.
Dagen fylldes snabbt med lek, strandhäng och glass i solskenet på deras terass. Vad mer kan man begära?!
 
På hemvägen svängde jag in via Stenhaga i ett försök att hitta nå sandaler som skulle passa på dessa preggofötter, men det missionet misslyckades. Kom istället hem med en ny vaxduk och ett sportbälte som nya telefonen får plats i, så det var väl inte heller så illa.
 
Avslutade dagen med en powernap, följt av en powerwalk och sen soffhäng före läggdags.
En bra dag!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress