...var förmiddagens program.
 

Allt verkade bra både med mig och lillen i magen, så nått extra långvarigt besök blev det inte. Barnmorskan konstaterade att allt verkade bra och läkaren sa att det nog är en krabat i lite större format som ligger i min mage, men det har jag också hela tiden räknat med. Matts var väl ca 3700 gram (om jag minns rätt) när han föddes och jag var "en liten nätt tös på 4400 gram" så att förvänta sig någon liten bebis med våra gener kunde jag nog hastigt glömma haha.
Läkaren rekommenderade ändå att jag ska försöka hålla bort alla extra sötsaker och fet mat nu de här sista veckorna och det kan jag väl hålla med om! Det har blivit en hel del efter april månads alla kalas, och jag sa senast igår åt Matts att nu måste jag ta tag i sockermonstret igen för det är tillbaka med full effekt.
 
 
Efter besöket traskade jag iväg in till stan för att handla hem lunch åt mig själv samt lite smått och gott som jag ska ha med på en brunch på torsdag. Nu är lunchen uppäten och jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Och det känns faktiskt riktigt skönt! ☺️
 
 
 
Nu är också tossorna åt den lille klara sedan ett par dagar tillbaka, så nu får du komma när du vill! ♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress