Idag är det en månad kvar till beräknat datum,
6.6.2018 står det i våra papper att babyn ska vara "färdigbakad".

 
Vi får se när lillen faktiskt bestämmer sig att det är dags att komma ut därifrån, men oavsett datum börjar det kännas rätt så nära nu. BB-väskan står ännu opackad och sängen är obäddad, men resten är klart. Så klart det nu kan bli, man har ju egentligen ingen aning om vad som komma ska före man är mitt i det.
 
 
Igår, när det var så vackert väder ute och vi inte hade några som helst planer alls, fick jag lurat med mig Matts på en mini-fotografering. Vi var ju och fotade oss till Michaela Fagerudd för ett par veckor sen och väntar ännu ivrigt på bilderna, men jag ville ha ett par bilder där vi inte är uppstädade till tänderna utan "bara vi", så det var målet.
Så med stativet med i baksätet och självutlösaren inställd, så fick vi väl nog till ett par bilder.
Vissa mer seriösa än andra, men de oseriösa tror jag vi sparar till vårt eget album, haha!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress