Hej på er!

Vi har fått gjort massor denna söndag, känns det som. Det kändes ju lite surt att bli av med en timme imorse när man vaknade men nu när dagen börjar vara på ända så känns det ändå helt okej. Vi har 'mårat åpåå' här hemma idag; borrat upp hyllor, möblerat om i datarummet, storstädat, jag har planterat och hunnit pyssla lite... För en stund sen fick vi även sålt och hämtat en möbel jag haft upp på facebook-loppis, så lite klirr i burken fick vi också.
 
Jag har säkert en del bilder på kameran som skulle passa fint hit, men nu känner jag att det enda jag orkar med mera idag är soffläge. Så det får det så lov att bli. Hoppas ni haft en skönt söndag ni med!
 
 
Så här snyggt blev det  i alla fall med "mumin-hyllorna" som vi fick uppskruvat i köket idag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress