Godmorgon!
Sista arbetsdagen på veckan nudå, och jag känner mig faktist riktigt redo för den. I början på veckan slog nog mig tanken att jag säkert kommer vara helt slut när helgen kommer, eftersom schemat på jobbet både innefattar utvecklingssamtal, igångkörning av nytt tema och jag sprungit på besök till rådgivningen vid sidan om. De andra kvällarna har också de haft en del program, roliga sådana men ändå sånadär 'måsten' som har kännts av i bakhuvudet.
Men efter en riktigt lugn kväll igår, kändes det riktigt okej att vakna upp till den här soliga morgonen.
 
 
 
Matts var iväg till Helsingfors från jobbet igår, så middagen blev som den oftast brukar bli när jag äter ensam;
snabblagad, rester och inget speciellt extra. Inmundigas helst framför dataskärmen dessa gånger för att få lite sällskap.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress