Hej på er!
 
Jag sitter som bäst och njuter av lite egentid, så länge resten av gänget sover dagsvila här hemma. Det kan vara första gången jag har haft tid att sitta en längre stund framför dataskärmen, och jag borde prioritera att föra över bilder från kameran till datorn, betala nån räkning och läsa på om vissa saker - men just idag känner jag att 'nope, det tänker jag inte göra!'.
 
Istället har jag nätshoppat lite, samtidigt som jag sitter och äter av godiset vi ska ha till kvällen (oops! 😇)... Klickade nyss hem ett paket från jollyroom och nå småsaker från aliexpress åt lillen. Paketena innehåller ett babygym, en vagnleksak, ett babyalarm samt napp-hållare. Sånt som kan va bra att ha, tänker jag mig.
 
Babyalarmet skulle jag gärna ha haft redan igår när han fick sova ute för första gången. Istället sprang jag och kollade honom som en tok var och varannan minut. Kanske man vågar pusta ut lite sen när vi har ett alarm.
 
Nåja, nu ska jag fortsätta måra åpåå en stund till innan de andra vaknar.
 
 
 
Trevlig midsommar på er!
 
 
Bild från en annan dag när de var lika trötta...
Fast den gången hade också lilleman bestämt sig för att väta ner hela sängen strax innan - därav röran!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress