6 juli 2018

En fin dag

Familj



 
 
 
Det är inte allt för ofta jag och min mamma spenderar på tumis tillsammans,
så när hon kom hit till Vasa igår var det verkligen roligt!
 
 
 
Vi startade dagen med lunch här hemma, och jag fick äntligen uppskrivet hennes recept på murusås som jag aldrig lyckas få lika bra. Så får hoppas jag lyckas nu när jag steg för steg skrev ner precis hur hon gjorde! Efter lunchen tog vi bilen ut till Stenhaga, och där blev vi kvar i flera timmar. Edvin sov sig igenom hela alltihopa, och jag var så nöjd eftersom han inte velat sova så bra på eftermiddagarna under de senaste dagarna. Men nog denna gång! När vi sen kom hem tillbaka hann mamma gosa med en vaken pojke innan hon sen började köra hemåt. Det blev verkligen en heldag på tumis (eller vi var ju på 3, haha), och det var en fin sådan!
 
 
 


 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress