"...efter varandra. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Tisdag försvann!"


Med dagis sången ovan i bakhuvudet kan jag bara konstatera att så är fallet. Jag har verkligen inte tiden att sätta mig någon längre stund vid dataskärmen när dagarna är fyllda av bebisgos, promenader, besök och vardagsbestyr. Det är väl det som kallas livet.

Kan nu i alla fall slänga in en kort uppdatering om vad som är på gång hos oss. Idag hade vi t.ex besök av Edvins farmor och hennes syster. Så vi lunchade på Strampen och sen shoppade de kläder åt E (soon spoiled kid-warning!). Förra veckan var E också mer cranky, men  vii bytte märke på d-vitamindropparna i måndags, så nu är vår nöjda kille tillbaka igen. Annat då? Jag har hunnit äta massor med glass, solat lite, gått våra vagnpromenader och om kvällarna har Matts och jag kollat serier. Typ så. ☺️

(null)
Senaste insta-bilderna.

Vill man ha en lite mera kontinuerlig uppdatering kan ni följa mig på instagram; nadjuska heter jag där.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress