17 januari 2018

Mitt i veckan

Allt och inget


 
Efter två dagar av skolning i Vasa bilade jag iväg till jobbet imorse. Kursdagarna var givande med bra föreläsare och intressanta personlighetsanalyser om oss själva. Det kändes ändå riktigt bra att komma tillbaka till jobbet idag, konstaterade jag i slutet av arbetsdagen. Det känns alltid som att arbetsveckan blir så kort när man är borta på något annat en eller två dagar.
 
Något som också märktes av efter arbetsdagen var hur torra händer man får av att vistas ute i kylan på jobbet. Händer torrare än öknen i Sahara är inte så mysigt, så det fick bli en lugn hemmakväll med handspa bestämde jag när jag stod och kockade kvällmaten.
Nu svider inte händerna av torrhet längre och det är riktigt skönt med en hemmakväll i lugn och ro.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress