Godmorgon på er!
 
Vaknade imorse med en konstig dröm i färskt minne. Den handlade om barnen på jobbet, otrohet, möss som muterade till kattungar och en massa andra konstigheter... Jag har under de senaste veckorna, så gott som varje natt, drömt mer eller mindre knäppa saker. För några nätter sen var jag med i en skräckfilm. Nån natt före det drömde jag om framtiden, flera år framåt. Det sjuka är hur bra jag minns drömmarna när jag vaknar. Senare under dagen bleknar de nog oftast bort. Undrar vad det beror på att man ibland har episoder då man drömmer mera intensivt...?
 
 
Nu har natten blivit morgon och himlen utanför fönstret visar sina bästa färger i skrivande stund.
Det ser ut att bli en vacker dag!
 
 
 
 
Ida

Det gjorde jag också då jag väntade Alvin 😅 det lär vara vanligt speciellt när man är gravid 😉

Svar: Ajjaa.. va kul att veta! 😅
Nadja

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress