27 januari 2018

In med det nya


 
 
Genast när det slog om till januari skulle julen ut hemma hos oss, och jag kände att jag även ville plocka in något nytt. Under de senaste åren har inredningsdetaljerna hemma hos oss inte förnyats eller bytts ut särskilt mycket. Istället har vi satsat på att köpa nya (oftast begagnade) möbler när vi känt att det behövs något nytt hit hemma.
Men den här gången blev det vardagsrummet som fick lite nya inredningsdetaljer, i rosa. Vet inte hur förtjust Matts är i färgvalet, men så länge jag betalar för det får han så lov att godkänna det jag kommer hemsläpandes med! ;)
 
 
 
 
Det som fick följa med hem var ett par nya kuddfodral, en filt, en liten vas och ett ljus samt en liten ljusstake. Så inte så värst många saker, men oj vad det kändes fel att gå och plocka åt sig så massa nytt på en och samma gång! Fast när jag kom hem gillade jag nog ändå läget! Hittade även lite mer rosa detaljer uppe i förrådet som har legat och dammat sedan jag bodde i min etta i Jakobstad. Så ännu finns det lite till att ta fram om jag känner för det.
 
 
 
Hela vardagsrummet fick en helt annan känsla när jag var klar. Bara med lite nya detaljer!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress