Hejhej!
 
Kände igårkväll, efter att ha suttit hemma två kvällar på raken utan att göra något vettigt alls, att idag måste jag ta tag i mig själv efter jobbet.
I början på veckan insjuknade Matts i spysjuka och feber, så här har vi haft sjukstuga nästan hela veckan. Lyckligtvis varade sjukan bara ett dygn för honom och idag är han helt återställd. Men på grund av detta har vi flera kvällar på raken nu också bara suttit och tittat på tv-serier efter jag kommit hem från jobbet. 
 
 
 
 
Men idag då blev det mera effektivt. Hann bara hem från jobbet och slänga i mig lite mat så bar det av mot gymmet och ett zumbapass. Det kändes riktigt skönt efteråt, nu när kroppen faktist fått röra på sig. Så nu kan jag med gott samvete sitta ner en liten stund innan läggdags. Man märker också av att Matts känt sig bättre idag; kläderna hänger på tork, lägenheten är dammsugad och skurad och sängkläderna bytta.
 
Helt okej start inför helgen! :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress