Jag hittade dessa frågor på flera finlandssvenska bloggar under de senaste veckorna, så jag passade på att låna den jag med. Matts och jag firade inte vändagen på något särskilt sätt, men han överraskade mig med blommor och nå kärleksbullar han hittat i någon affär. Själv hade jag efter jobbet åkt in till två butiker för att hitta något gulligt, men allt var slut. Så det kändes ju lagom fint. Men huvudsaken är ju att vi har varandra och att det är ju tanken som räknas, kunde Matts konstatera!
 
 
Här har han svarat på 15 frågor om mig:
 
  1. Hur träffades ni?
    På Jakobsdagar, eller nej kanske det var Rockperry

  2. Hon sitter framför tv:n, vad tittar hon på?
    Nån tv-serie, just nu crime, drama och thrillers.

  3. Hurdan musik lyssnar hon helst på?
    Det de spelar i radio.

  4. Vilken är hennes sämsta egenskap?
    Hennes envishet, men det är både den bästa och sämsta - på gott och ont.

  5. Vem är hennes bästa vän/vänner?
    Simone, Vöråflickorna och jag.

  6. Något du brukar göra som hon inte tycker om?
    Lämna fram saker efter mig.

  7. Hur går hon klädd hemma?
    I pyjamas.

  8. Beskriv henne med tre ord?
    Snäll, envis och omtänksam.





  9. Berätta något om henne de flesta inte vet?
    Hon tycker inte om mina skämt.

  10. Vad brukar ni oftast gräla om?
    Vad grälar vi om? Vi grälar inte så ofta.

  11. Vad är hon bra på?
    Organisera och att vara min fru!

  12. Vad är hon dålig på?
    Att laga mat. 

  13. Nämn några saker som gör henne glad?
    Choklad, en bukett tulpaner och när jag städat lägenheten.

  14. Hurudan är hon som fru?
    Bestämd på ett bra sätt för vi får saker gjorda.

  15. Hur ser er framtid ut?
    Volvo vovve villa. Nej men vi bor säkert i Vasa ett tag till, jobbar på, har en familj. Typ. :)

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress