Hej på er!
 
Jag har  e g e n t i d  - och jag gör ingenting! Nånej, Matts och Edvin har tumistid. Eller kanske Matts också har egentid? Svårt att säga. De gick nämligen ut på promenad tillsammans, Edvin sover säkert redan sött i vagnen. Matts sa att han skulle spela pokémon... Så att. De har det bra! Och jag, jag sa att jag skulle lägga mig i sängen och läsa en bok. Det ska jag nog, alldeles strax men först ville jag sitta en stund med datorn i famnen, fötterna upp på en fotpall och bara slösurfa. Det har jag inte tid med allt för ofta längre!
 
 
 
 
Vi kommer troligen ha rätt så brått resten av den här veckan också;
 
 
 
Förutom det jag rabblade upp här ovanför ska mommo besökas, helst vill jag hinna träna nått pass vid gymmet, det ska packas lite varje dag och så ska de sista julklapparna paketeras in...
Så mycket extra tid lär det inte bli den här sista veckan nu innan jul, och sen flyttar vi i mellandagarna. Vi får helt enkelt ta och lugna ner oss från och med nästa år har jag på känn. Men NU, nu ska jag ta upp den där boken jag tänkte läsa och lägga mig i sängen med den, innan pojkarna är hemma igen. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress