26 april 2018

Vardag

Allt och inget Gravid


 
 
Torsdag redan! Det känns som att den här veckan rusar förbi. Det skulle jag nog inte ha trott när jag började gå hemma, utan jag tänkte tiden kommer gå så låååångsamt. Tji fick jag.
 
 
Det konstiga är att jag har en hel del att göra men jag kommer mig inte för att börja på med något alls. Jag borde göra klart en uppgift till ledarskapsutbildningen, sticka klart den andra tossan, tvätta ännu mera kläder, skura upp vissa saker och ringa ett par samtal. Men jag får inte tummen ur... Nå. Jag hinner väl.
 
Den här veckan har vi fått hem massa "gratis saker" åt lillen i magen; i början på veckan fick jag hämta ut ett bokpaket och libero-väskan. Igår kom mammalådan. Fastän vi pantat på att ansöka om lådan till sista stund, för att kanske ha en chans att få 2018-lådan, var det ändå lådan från 2017 vi fick hem. Men nog var ju innehållet i den fint med! :)
 
 
 
Som på julafton när vi öppnade lådan igår! Tänk vilken tur vi har som får allt det här, helt gratis!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress