Här hemma har tvättmaskinen fått gå varm nu hela gårdagen, och troligen även denna dag.
Så blir det när man drar hem massa ytterkäder från jobbet, har en tvättkorg som sen tidigare redan svämmar över, täcken i sängen som behövde få sig en omgång samt en byrå fylld av babykläder med mera... Igår fick ytterkläderna, täckena och lakanen sig en omgång. Ett helt dagsprojekt eftersom jag sen insåg att tvättmaskinen i sig behöver rengöras före jag slänger ner nå babyrelaterat dit. Men nu är första maskinen med babylakan igång. Får se hur länge den här tvättrumban håller i sig..!
 
Men idag ska jag inte bara tvätta kläder; Lina kommer över på kaffe senare idag och så ska Matts och jag iväg på föräldraförberedelsekurs.
Blir nog en dag fylld med program, men inga jobbiga sådana som tur är!
 
 
 
Något som börjar ta emot nu är alla dessa trappor - vi bor ju på 4:e våningen, utan hiss.
Igår fick jag trappa x-antal gånger upp och ner för att hänga kläder på tork i källaren... Det känns i benen idag kan jag lova!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress