Ny vecka än en gång.
Tröttheten fortsätter (eller snarare min dåliga nattsömn), där ute smälter snön bort och de kommande dagarna är (tyvärr) fyllda med program till bredden, lika som helgen varit. Idag efter jobbet ska Matts och jag iväg på vår första föräldraförberedelsekurs, och imorgon bilar vi iväg till Nykarleby efter jobbet på profylaxkurs. Jag ser nog fram emot båda kurserna, för jag börjar känna att "nej nu måste vi nog ta emot all info och hjälp man kan få, vi kan inget om spädbarn!" men extra mycket ser jag ändå fram emot profylaxkursen efter allt jag hört om den!
 
Helgen var också fylld med program, men det får vi ta en annan gång. Nu måste jag skynda iväg till jobbet!
 
 
 
Ser redan fram emot kvällen då jag får slänga mig här i soffan och sätta fötterna i högläge.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress