Jag vill inte räkna ut hur mycket pengar vi satt ner på barngrejer de här senaste månaderna... Det enda jag vet är att det är mycket.
Men vi har även haft turen att hitta mycket begagnat och vissa saker har vi även fått - det är ju guld värt!
Något som jag dock klickade hem för nån vecka sen var en amningskudde, tillsammans med lite annat smått och gott. Min rygg, nacke och mina axlar har länge varit en svag punkt och nu under graviditeten har det ju inte precis blivit bättre när jag inte orkat träna musklerna lika aktivt. Så att kunna sitta och hålla i den lille sen så ergonomiskt som möjligt tyckte jag verkade som en bra idé när jag läste om amningskudden.
 
 

Valet föll på denna Milki amningskudde, och den är så skön!
Den är fylld med små, små micro bollar som gör att den blir väldigt mjuk och det är svårt att låta bli att klämma på den.
 
Jag vet ju inte hur den kommer fungera när man ammar eller ska hålla den lille, men redan nu har den varit guld värd att sova med som gravid för att avlasta fötterna/höfterna eller ha något att krama om på nätterna när magen börjar vara i vägen.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress